Како што светот го врти своето внимание на решавање на глобалното затоплување, авионската индустрија, исто така, бара начини да го направи својот дел во ова поле со пониски емисии на стакленички гасови.
Една опција е да инвестираат повеќе во развој и интеграција на алтернативни горива. Биогоривата направени од растително масло, пченка, па дури и домаќинско ѓубре се многу реални можности. Авионскиот сообраќај е еден од најголемите придонесувачи на загадувањето на животната средина.
Традиционалното авионско гориво содржи комбинација на различни загадувачи, како и на азотни оксиди, сулфур диоксид и јаглерод диоксид. Оваа штетна комбинација е она што создава ефектот на стаклена градина и што и штети на нашата атмосфера. Авионската индустрија знае дека е голем дел од проблемот кога станува збор за климатските промени, а тоа е веќе работа на транзиција кон алтернативни горива. Оваа технологија веќе постои. Но, производителите не биле во можност да се создадат потребните количини за широка употреба. Компаниите како Virgin и JetBlue веќе почнале да интегрираат еколошки горива во нивната флота на авиони, но тие се ограничени во однос на тоа колку често може да се користи овие замена за традиционалното авионско гориво.